Quor

Bilatzailea
3 Karaktere gutxienez
Quorwww.quor.es
5
14

Geo Marketing

Geo Marketing

GIS sistemetan oinarritutako azterketak, kontsumitzaileak eta edozein saltoki, ikur, banku- edo aseguru-sukurtsal, merkataritza-zentro eta bestelako lekutako eragin-eremuen erosketa-potentzialak markatzeko, identifikatzeko, tipifikatzeko eta deskribatzeko.

Eragin-eremuan dagoen lehiaren presioa identifikatzea. Target-en azterketa eremuan eta haiek kuantifikatzea.

Bezeroaren eta produktu motaren arabera segmentatutako saltoki berriak ateratzeko kanpainak definitzeko helburuarekin.

Hedapen-planek optimizazioa: kokapen errentagarriagoak eta eremu eta xede-targeten arabera segmentatutako komunikazioa.

Saltoki baten errentagarritasuna zerbitzu ematen dion merkatu potentzialaren arabera neurtu behar dugu. Horrela, hoberen kudeatutako saltokiak ez dira gehien fakturatzen dutenak; beraien eragin-eremuan kuotarik handiena lortzen dutenak baizik. QUORen saltoki bakoitzaren potentziala kalkulatzen dugu, haren etekina edo sartze-kuota balioesten dugu, eta helburuak finkatzen laguntzen dugu.

Hazteko aukerak identifikatzea, saltokiko eta kategoriaka, kontsumitzaile potentzialen segmentuen arabera.

Helbideen estandarizazioa eta koordenatu geografikoen bat-egitea, datu-basean dauden bezeroen eta bezeroak izan daitezkeenen identifikazio fede-emailea egiteko.

Erabalitzaileen nabigazioaren analisia egiteko gure cookie-ak eta bitartekoenak erabiltzen ditugu. Nabigatzen jarraitzen baduzu, hauen erabilpena onartzen duzula hausnartzen dugu.
Hemen konfigurazioa aldatu edo informazio gehiago lortu dezakezu.