Quor

Bilatzailea
3 Karaktere gutxienez
Quorwww.quor.es
5
14

Branding

Branding

Egon daitezkeen leku “mental” posibleen azterketa, kokapena, deskribapena, marka berria garatzeko. Gaur egungo merkatuaren azterketa, dauden entseinen ebaluazioa, herrialde nagusietan antzeko merkatuek duten bilakaeraren azterketa.

Marka-izenak, produktua eta abar sortzea/ekoiztea. Izen posibleekin lotutako ideiei eta kontzeptuei buruzko azterketa ebokatiboa. Kanpo-merkatuetara egokitzen den aztertzea (hizkuntzak) eta bideragarritasuna eta izena Interneterako egokitzea.

Izenaren/marka-izenaren testa; markaren nortasun korporatiboaren ordezko diseinu grafikoen testa; markaren diseinuak igortzen dituen balioak vs lehiakideak... Diseinuekin lotutako ezaugarriei buruzko azterketa ebokatiboa.

Markaren nortasun-eskala; nortasunaren kokapena; Emotional Personality; eragina eta optimizazioa izan daitezkeen erabiltzaile edo bezeroentzat.

Nabaritasunaren, irudiaren eta markaren kokapenaren azterketak. Kontsumitzaileek ikur edo produktu batekin lotutako ezaugarrien aurrean duten hautematea; lehiakideekin konparatzea... Markek merkatu batean denboran zehar duten kokapenaren bilakaera; birkokapenak eta merkatu berrietan zokoetara sartzeko estrategiak.

Balio, ezaugarri, gizarte-eremu, eremu mental, emozional berriak bilatzea aurretik zegoen marka bat birkokatzeko. Merkatuen denborazko bilakaeraren azterketak, markek kokapenari dagokionez aurretik izandako bilakaera aztertzeko eta berriro kokatzeko zoko koherenteak aurkitzeko.

Marka batekiko leialtasuna baloratzea eta jarraipena egitea, leialtasuna eta bezeroek agintzeko prest egotea. Marka uzteko aukera neurtzea; babes-marka lehiakide nagusiak eta uztea txikiagotzen duten neurri posibleak aztertzea.

Nobedadea!. Marka bat etxean eta kontsumitzaile interesgarrien esparruan erlazionatzen/bizitzen den marken gizarte-sarea aztertzea. Ba al dago harremanik familia batek erosiko duen auto-ereduaren eta bere jaki-tokia betetzen dituen marken edo egongelako telebistaren markaren artean?

Nabaritasunaren etengabeko azterketa, eta marka baten irudiaren eta haren lehiakide nagusien ezaugarri nagusiak. Irudiaren bilakaeraren jarraipena eta marka/produktu baten kokapena denbora-tarte jakin batean. Berez gertatutako birkokapenaren eta berariazko ekintzen bidez behartutako birkokapenaren azterketa.

Aitor Vallejo

Gaur egun markak ez dira ezaugarrien zerrendak edo Unique Selling Propositions; gaur egun, marka handiak ISTORIOAK dira.

Aitor Vallejo Bazkide kudeatzailea

Erabalitzaileen nabigazioaren analisia egiteko gure cookie-ak eta bitartekoenak erabiltzen ditugu. Nabigatzen jarraitzen baduzu, hauen erabilpena onartzen duzula hausnartzen dugu.
Hemen konfigurazioa aldatu edo informazio gehiago lortu dezakezu.