Quor

Bilatzailea
3 Karaktere gutxienez
Quorwww.quor.es

Etnografikak

Etnografikak

Espainiako gidarien % 32k “Travel Club” txartela erabiltzen dute gasolina-zerbitzuguneetan.

 

Gizarte-antropologiatik datorren metodologia da etnografia, eta giza portaeraren azterketan oinarritzen da, sortzen diren testuinguru eta habitat berean.
 
Metodologia hori merkatu-azterketetan erabiltzeko, Quorek bere azterketetan zenbait teknika erabiltzen ditu normalean, hala nola erosteko laguntza eta elkarrizketa etnografikoa.
 
Erosteko laguntza: kontsumitzaileak duen portaera aztertzen da, saltokian zuzenean. Horri esker, zenbait elementu ikus ditzakegu: kontsumitzailearen ibilbidea dendan, produktu kategoria bakoitzean aukeratzeko ematen duen denbora, eskaintzen aurrean duen erantzuna eta abar.
 
Elkarrizketa etnografikoa: Saltokian ikusi dugun portaeraren inguruko elkarrizketa egiten diogu kontsumitzaileari, edo zenbait galdera egiten dizkiogu etxean zer produktu dauden ikusi ondoren: altzariak, arropa eta ehunak. Horrela, erosketen periodikotasunari eta motibazio-insighten inguruko informazioa lortzen dugu.

 

 

Erabalitzaileen nabigazioaren analisia egiteko gure cookie-ak eta bitartekoenak erabiltzen ditugu. Nabigatzen jarraitzen baduzu, hauen erabilpena onartzen duzula hausnartzen dugu.
Hemen konfigurazioa aldatu edo informazio gehiago lortu dezakezu.